کودکان برای گرفتن جایزه دست به هرکاری می زنند

معمولا کودکان به دلیل ذوق و شوق زیاد برای گرفتن تشویق و جایزه حاضرند هر کاری بکنند . یک فیلمی پخش شده است که کودکی برای گرفتن جایزه در یک ماشین اسباب بازی هرکاری می کند . در اواخر ماه مارس ظاهرا این کودک برای گرفتن جایزه ی دیگری جان خودش را به خطر انداخته است . اگرچه بزرگسالان در این مکان حضور داشته اند اما متوجه عدم حضور کودک نشده اند . برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید . 

منبع : ایران

ایده شکل گیری آمازون از کجا آمد ؟

آمازون یک وبسایت گروهی برای فروش وسایل بسیار متعدد و مختلفی است ... در این سایت از ماشین های کنترلی الکتریکی و سوختی برترین برند ها تا موبایل و تبلت ، پوشاک ، و هر چیزی که فکرش را بکنید وجود دارد . اما ایده این سایت از کجا آمده است ؟ رویایی که این چنین بزرگ شد و امروزه در سطح جامعه بین الملل این چنین طرفدار و مخاطب دارد . برای مطالعه شکل گیری این برند اینجا کلیک کنید . 

منبع : دنیای اقتصاد

مشارکت دانشگاه یزد در نمایشگاه فناوری اطلاعات

دانشگاه برق یزد با هدف معرفی پروژه ها و دستاورد های این دانشکده در یازدهمین نمایشگاه فناوری و اطلاعات شرکت کرده است . در این نمایشگاه در غرفه های مختلف وسایل متحرکی از جمله کوادکوپتر و ماشین های کنترلی به نمایش گذاشته است . این نمایشگاه با حضور ۵۰ شرکت کننده برگزار شد و معرف وسایل بسیار جدید و تکنولوژی های روز دنیا بود . همه ساله در استان های مختلف نمایشگاه های این چنینی برگزار می شود که معرف محصولات و تکنولوژی های روز دنیاست . برای مطالعه اخبار مربوط به این نمایشگاه اینجا کلیک کنید . 

منبع : یزد فردا

شورلت کوروت ، سوپرکار الکتریکی

رونمایی از نسل جدید شورلت کوروت سوپرکار الکتریکی دو میلیون دلاری لوتوس ، طرح انقلابی سیتروئن برای خودروهای آینده ! تیتر خبری بسیار جنجالی این روزها بوده که ظاهرا شورلت می خواهد نسل جدید اتومبیل های خود را به صورت الکتریکی در رقابت با ماشین های اسپرت پورشه ، قراری مک لارن به بازار عرضه خواهد کرد . خب با توجه به بررسی ها انجام شده در سال اخیر تمایل برند های مطرح به سمت طراحی و تولید انواع ماشین های الکتریکی رفته و خب این مدل ها با توجه به شرایط بسیار مناسب و همگونی که با محیط زیست دارن خیلی طرفدار دارن . برای مطالعه کامل خبر اینجا کلیک کنید .

منبع : انتخاب

ماشین کنترلی تفنگ دار

 امروز میخوام در دنیای گسترده ی ماشین های رادیوکنترلی یک ماشین خیلی باحالی که یه تفنگ هم روش داره بهتون معرفی کنم . قطعا در مغازه های اسباب بازی فروشس چشمتون به ماشین کنترلی هایی که گاز و فرمون داره و خیلی خوش رنگ و لعاب هست افتاده . باید بدونید که این ماشین ها جزو ماشین های آرسی به حساب نمیان و خیلی ماشین های ضعیف تر و ساده تری هستند و اصلاحا بهشون ماشین های کنترلی اسباب بازی و یا هابی گفته می شه . اگر شما دنبال یک ماشین خفن و پرسرعت هستید به هیچ وجه دنبال این جور ماشین ها نرید . برای مشاهده یک ماشین کنترلی اسباب بازی که یه تفنگ هم روش اشانتیون میدن اینجا کلیک کند . البته یه حس ششمی بهم میگه به کمک این تفنگ میتونید ماشین رو کنترل کنید و یه جورایی یه رادیوکنترل برای اون به حساب میاد .

منبع : کسب و کار