قیمت انواع ماشین کنترلی !!!

بی شک تا به امروز خوبی ها و مزیت های ماشین های رادیوکنترلی اسباب بازی برای همگان محرز شده و خیلیا دوست دارن برای فرزند و یا دوست و یا حتی خودشون از این وسیله خرید و استفاده کنن . اما جدای این مباحث قیمت ماشین های کنترلی هم از اهمیت بالایی برخورداره . براستی رنج قیمتی ها به چه صورته و آیا میشه با هزینه های پایین تر یک ماشین کنترلی خوب خرید ؟ یک لیست قیمتی از ماشین کنترلی های اسباب بازی موجود در بازار تهران منتشر شده که مشاهده آن خالی از لطف نیست . برای مشاهده این جدول اینجا کلیک کنید . به نظر من رنج قیمتی ماشین های کنترلی خیلی گسترده اس و هر کسی با هر بودجه ای میتونه یه ماشین خیلی خوب تهیه کنه و کلی بازی کنه و لذت ببره .

منبع : اقتصاد آنلاین

تقویت ماشین ها در مقیاس مینیاتوری

تیونیگ کردن ماشین ها کار بسیار جذاب و مورد علاقه ی ماشین باز هاست . در واقع تقویت و شخصی سازی آپشن ها و ویژگی های خودرو متناسب با نیاز و سلیقه مان کاری است که در بسیاری از زمینه ها رخ می دهد . در ماشین های رادیوکنترلی الکتریکی و سرعتی که دارای خصایص و ویژگی های مشخصی هستند کاربر علاقه مند می تواند آپشن ها و ویژگی هایی را ارتقا دهد و ماشین را برای استفاده خویش بروز رسانی کند . این بروزرسانی با تعویض قطعاتی رخ می دهد . به عنوان مثال تعویض چرخ ها . اگر چرخ ها بزرگ تر و جون دارتر شوند بی شک ماشین بهتر حرکت می کند . و یا با تعویض سایز و نوع چرخ دنده ها ، محفظه هوا ، بال عقب ، دیفیوزر ، بالچه بر روی سقف ، سوخت مناسب ، تنظیم کاربراتور و دما ، سیستم اگزوز و ... می توان نسبت به تیونیگ کردن ماشین ها اقدام کرد . برای مطالعه کامل این خبر و یادگیری این فعالیت اینجا کلیک کنید . 

منبع : دنده 6

ماشین کنترلی الکتریکش بهتره یا سوختی ؟!؟

ماشین های کنترلی به دو دسته بندی کلی ماشین کنترلی الکتریکی و ماشین کنترلی سوختی طبقه بندی میشن . ماشین کنترلی الکتریکی بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کنه و ماشین کنترلی سوختی بر مبنای سوخت . شاید براتون این سوال بوجود بیاد که ماشین کنترلی الکتریکی بهتره و یا سوختی ؟ خب هر کدوم دارای نقاط قوت و ضعفیه که متناسب با بودجه و نیاز و علایقتون باید انتخاب کنید . اما طبق تحقیقاتی که من کردم به نظرم ماشین های کنترلی الکتریکی خیلی بهتره . هم هزینه هاش مقرون به صرفه تره هم اگر ماشین خسارتی ببینه و تصادف کنه قطعاتش بهتر پیدا میشه و هزینه تعمیراتش بهتره . ماشین های سوختی دارای رنج قیمتی بالایی هستن و متاسفانه خدمات و قطعاتش خیلی سخت پیدا میشه . البته این انتخاب شخصی و سلیقه ای و شاید کسی با من مخالف باشه . برای مطالعه کامل این خبر اینجا کلیک کنید . 

منبع : اخبار رسمی 

ماشین کنترلی های انتحاری

متاسفانه پس از پروژه ی پهپاد های کنترلی مجهز به بمب این بار داعش برای اجرای فعالیت های خراب کارانه اش به ماشین های کنترلی روی آورده است . در واقع داعش ماشین کنترلی کودکان را می خرد و آن ها را به بمب های بسیار خطرناک مجهز می کند و برای روزهای هدف ماشین را به لوکیشن مدنظر می فرستد و در زمان موعود ماشین را منفجر می کند . در یک محیط شلوغ کسی به ماشین کنترلی شک نمی کند . و این گروه می تواند با خیالی آسوده تر به اهداف خود برسد . بی شک ماشین کنترلی برای این منظور بسیار مناسب است و از راه دور بسیار قدرت مانور دارند . برای مطالعه کامل خبر اینجا کلیک کنید .

منبع : ایسنا

ماشین کنترلی در اندازه واقعی

شاید تا به امروز هدایت و کنترل یک ماشین کنترلی را به عهده گرفته باشید . میبینید که بسیار لذت بخش است و به صورت کامل بر عملکرد آن مسلطید . تصور کنید چنین اتفاقی برای ماشین های واقعی بیفتد و بتوانید ماشین واقعی را از دور و به کمک نرم افزار هدایت و کنترل کنید . بسیاری از برند های بنام دنیا در حال تست و بررسی این تکنولوژی هستند و این امر در دست آزمایش است . اما طراحی نرم افزار مخصوص به این کار منجر می شود تا بتوانید ماشین را از راه دور خاموش و روشن کنید و حتی سرعت آن را کنترل کنید . پیش بینی می شود که بتوان حتی به کمک این تکنولوژی معضل پارک کردن را نیز حل و فصل کرد . بی شک این اقدامات در آینده ای نه چندان دور جواب می دهد و ماشین های واقعی را نیز میتوان همانند ماشین های کنترلی هدایت کرد . برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید . 

منبع : عصر ایران